Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jako "dítě" východního náboženství mě zaujala Vaše jistota v této věci - ("První po ruce jsou východní náboženství, která jsou plná chybných odpovědí na zásadní otázky.")

Můžete tuto Vaši (pokud je skutečně Vaše) myšlenku prosím, alespoň ve zkratce, rozvést, nastínit ? Děkuji. :-)

S těmi kotvami jste to také, se mi zdá, nějak zjednodušil. On pan "zélanďan" jistě bude v něčem zakotven, jen to asi nebude kotva dle Vašeho gusta. ;-)

0 0
možnosti
PK

Za prvé děkuju že jste si můj Blog přečetl.

Dále chápu že má jistota může být až popouzející pro svět utápějící se v nejistotě. Pokud sledujete učení kde vlastně jistota se vytrácí a vše se relativizuje Dobro / Zlo nebo Existence / Neexistence.

Pro takového člověka který je naučen že vlastně ani nemůže říct jestli je něco dobré nebo špatně je tohle vlastně nepředstavitelný pohled. Nicméně i já jsem tím stádiem prošel ale nakonec jsem prohlédl a byl to velký dar který jsem tím získal.

Teď k vaší otázce. Ano je to má myšlenka.

Jaké jsou asi zásadní otázky ?

1) Proč je život a jak vznikl ?

2) Co je po smrti ?

3) Co je smyslem života ?

4) Co dělat abychom byly v "pohodě" v duchovní sféře?

Ukotvenost ve společnosti je také téma samo o sobě ale pokud člověk žije nesobecky a chce být prospěšný je třeba mít ve společnosti místo a nějakou funkci. Tím společnost obohatit a rozvíjet pokud žije jen pro sebe a nezastává žádnou funkci je přítěží a řekl bych je to sobecké.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS