Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

vyznívá to jaky by podle vás teroristi byli bojovníci Boží-nebo spíš Alláhovi-což je vlastně jedno a to samé- a byli do Evropy sesláni aby ji potrestali za její zhýralost-nevím jestli nejste zakuklený imán nebo kněz-což je také jedno a to samé-protože kdo šíří nenávist ve jménu Boha by si nic jiného než peklo nezasloužil-kdyby existovalo...a zdá se že hodně lidí se snaží, to peklo rozpoutat už tady na zemi

nejvtipnější je pak část o potratech a antikoncepci:-)

0 0
možnosti

Libuše - Jsem Křesťan, řekl bych nezakuklený ale otevřený.

Ten článek nebyl o teroristech ale o zmatení jazyků a slepotě.

Snažil jsem se zamyslet nad důvody proč je to dopouštěno Evropskou "elitou". Selským rozumem my vidíme co oni nevidí.

Otázka kterou jsem si položil byla je možné aby to "Elita" Neviděla ?

Případně proč ?

A když jsem hledal v Bibli, překvapivě se tam mluví o podobné slepotě a neschopnosti porozumět zjevnému.

A také je když se podíváme na společnost tehdy a nyní, můžeme vidět až zarážející podobnosti.

0 0
možnosti

K78a88r30l17a 24S89u69c23h69á

21. 8. 2017 10:25

mě se to Vaše shrnutí líbí a se svou trochou znalostí o tom, o čem píšete, s Vámi souhlasím

1 0
možnosti

Děkuji za pochvalu. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 988x
 Tak 

Seznam rubrik