Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Tak já začínám vnímat že jsem to s tou rozdělenou společností celkem trefil.

Takových Evropánků se mi tu ozývá :D

1 0
možnosti
VV

Doufam, ze toto vase slovo prilezitostne prijme za sve Milous Zeman. ;-D

1 2
možnosti
Foto

Proč nejsem prekvapen,ze adorujete Klause juniora...co ta Vaše strana,to se za ní stydite?

2 0
možnosti
AC

To je blbý, to bude mít vysokou karmu. ;-D

12 3
možnosti
JZ

Bloger je Cech, ktery neovlada cestinu.

4 1
možnosti
PK

Vazeny priteli Cech ti pise ANO. aspoň ze ty ses obtezoval pouzit diakritiku, nicmene to ti nebrani byti GrammarNazi.

1 0
možnosti
DV

D40a68v58i80d 23V67l46k

18. 3. 2019 19:53

Bože to je blábolRv

8 4
možnosti
VV

Myslim, ze Jan Werich by to popsal jeste vystizneji, ale opakovat se to neodvazim.

1 1
možnosti
Foto

Jsem pro Evropu, cítím se Evropanem. Opravdu nežiji v Africe, ani jsem se nenarodil v Austrálii. A je mi úplně jedno, co píšete.

8 1
možnosti
PK

To jsem moc rád že to tak hrdě prohlašujete :)

Není to o geografii ale o vnímání vlastní identity.

Vy jste Evropanem.

To klíčové je že se necítíte Býti Čechem.

3 1
možnosti
Foto

Co je to za blábol?Tak nám vlastence prozradte koho budete volit,kdo je ten zachránce vlasti a opravte si tu spoustu chyb...

5 4
možnosti
JL

Blábol, po všech stránkách, gramatiku nevyjímaje.

8 3
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 988x
 Tak 

Seznam rubrik